هواداران تیم برتون و جانی دپ

یه نفر حق را برای من معنی کنه!!!!

 خوب شروع میکنیم اول بگم این موزیک وبم فقط بزای مدته کوتاهیه این موزیک به مناسبت انتشار آلبوم جدید محسن چاوشی .واییییی خدا چرا زودی 25 بهمن نمیاد

اول قضیه دست شکسته ی تیم برتون رو براتون بگم .تیمی جون داشته توی خیابون با هلنا راه میرفته که ناگهان تیمی توهم میزنه که میتونه پرواز کنه. که متاسفانه با دست چپ میخوره زمین و دستش میشکنه

اینم تیم برتون که برای درمان دستش به بیمارستانی در لندن رفته.

خداییش تیمی جون خیلی جدیدا خوشتیپ شده مخصوصا با این دست شکستش

خوب خلاصه تیمی دستش میشکنه و هیچی دیگه دستش میشکنه خوب چیه مگه دسته دیگه باید بشکنه

و یه جمله جالب به یه خبرنگار به تیمی گفته بود:" شما خودتون دستتون رو شکوندید که مسئولین اسکار دلشون براتون بسوزه و اسکارو به شما بدن؟

تیمی هم با خنده گفته شاید!!

اینم عکس از نامزدهای اسکار :

اگه تیمی رو پیدا کردی جایزه داری

 

پیداش نکردی اشکال نداره یه خورده زومش میکنم

بازم پیدا نکردی!!!ای بابا بفرما اینم زوم تر البته دیگه زوم نمیشه ها

خوب مثل اینکه پیداش کردید .خدا رو شکر اینم یه عکس نزدیکتر برای کسانی که هنوز تیمی رو پیدا نکردن.

بن افلک رو ببین خداییش خوشتیپه و خیلی شبیه ایرانی ها هم هست دمش گرم بازیش توی آرگو عالی بود.

ولی به خوشتیپی تیمی نمیرسه که شما دندون های تیمی رو نگاه کن حال میکنی

اینم یه عکس یادگاری بعد از مراسم اون زنه چهرش برام آشناست ولی نمشناسمش اگه کسی میدونه کیه ما رو هم در اطلاع بذاره

ولی چه ذوقی کردن کنار تیمی ایستادن تیمیه دیگه کاریش نمیشه کرد

خیلی دلم میخواد سفت تیمی رو بگیرم و پیشونیش رو بوس کنم عاشقتم تیمییییییییییییییییییییییی

دوست داشتم فقط یه دقیقه میتونستم از نزدیک ببینمت البته هلنا و جانی هم باشن

یه ریش تراش هم باید براش بخرم البته نه با ریش خیلی برتونی تره

بریم سراغ عکس های بفتا 2013 که تیم و هلنا هر دو نفرشون با تیپ خاص همیشگی شون اومده بودن عاشق لباس پوشیدن هلنا هستم خیلی معرکست خدا یه زن شبیه هلنا هم نصیب ما کن .آمییییییین

لاکشو!!!!!!!!

اینم تیم با همون کت و شلوار مشکی همیشگی ولی واقعا برازندشه.

خوب بذار یه دعایی هم برای دپیست ها کنم :خدایا یه شوهر شبیه تیم هم نصیب دپیست ها ی دختر کن

لادن: چییییییییییییییییییییییییییییی!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ادوارد: هیسسسسس, لادن جون دختر ها که فریاد نمیزنند!

اینم دوتایی در کنار هم که همدیگر رو کامل میکنن! آخه چطور دلتون اومد به این دو نفر جایزه ندید

ولی در عوض فیلم هلنا خوب جایزه گرفت!" بینوایان" شک ندارم فیلمه قشنگیه مخصوصا اینکه موزیکال هم هست 

سخت منتظر فیلم بینوایان هستم رو پرده ایش اومده ولی من اصلا فیلم روی پرده دوست ندارم.

خدا خیرشون نده خوب بیخودی به این شجاع جایزه ندید .به جای اینکه بیان به انیمیشنی که داره نسلش منقرض میشه( منظورم انیمیشن خمیری به روش استاپ موشن هست) جایزه بدن میرن به انیمیشنی که هر سال شبیه ش رو داریم میبینیم.

اگه اسکار امسال به انیمیشن خمیری جایزه نده مطمئنم کسی دیگه طرف ساخت این نوع انیمیشن سنتی نمیره چون اگه دقت کرده باشید سه تا نامزد انیمیشن اسکار خمیریه:1,گروه دزد دریایی ناجور ها 2,پارانورمن و فرانکنوینی

وهیچ کدوم از این ها فروش خوبی نداشتن و چشمشون فقط به جایزه ها دوخته بودند

خدا کنه کاری نکن که این سبک انیمیشن نابود بشه چون من عاشق انیمیشن خمیری هستم

ببین این دو نفر هم به نحوه ی جایزه دادن جشنواره ها میخندن ولی فقط تیمی هست که میتونه این سبک انیمیشن رو زنده نگه داره .مطئنم اگه تیم عروس مرده رو نساخته بود کار این سبک انیمیشن خیلی زودتر تموم میشد

اینم از بفتا فقط اسکار مونده که حق تیمی رو بخورن ... بخورید بخورید نوش جونتون

آپ بعدیم در مورد تیم برتون و اسکاره .

اینم یه عکس از آپ آینده:"تیم و هلنا به جنگ اسکار میروند"

(به این میگن خانواده)

خوب بریم سراغ جانی عزیزمون که بلاخره روی ماهشو دیدیمو

چند تا عکس زیبا از این پدر مهربون در "Anuual Grammy Awards" میذارم.

در ضمن دپیستان عزیز من دقیقا موضوع این جشنواره رو نمیدونم اگه کسی میدونه به ما هم بگه 

جانی و آلیس کوپر .جدیدا از آلیس کوپر خیلی خوشم اومده هر چی باشه این رفیق خیلی بهتره اون مرلین مانسونه

این شما و این هم جانی تیپش منو کشته.

عاشق اون استایلشم .و همینطور عاشق اون دستماله جیبش ولی نمیدونم چرا وقتی توی هنرستان منم پارچه میذارم توی جیبم همکلاسی هام بهم میخندن

بیچاره خجالتیه دستش رو کرده توی جیبش.

هنوز ویدیوش رو ندیدم که بدونم در مورد چی حرف میزنه ولی بیاد اون بالا ساکت هم باشه کافیه.

ولی دوستان جانی خیلی شکسته شده باور کنید خیلی آه کشیدم که دوباره دیدمش به نظر من فقط تنها ونسا و امبر نبودند که جانی رو اذیت کردن .

به نظر من مشروبات الکی و سیگار هم یکی از علت های دیگشه. جانی تو رو خدا سیگار رو ول کن یه نگاهی به تیمی بنداز یاد بگیر مگه نمیگی برادرمه خوب لامصب یاد بگیرررررررررررررررر!!!!!!!!! ببخشید یه لحظه خیلی عصبانی شدم

میخندی؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!

خوب دوستان اینم از آپ از همه ی شما هم به خاطر نظرهاتون تشکر ویژه ای میکنم امیدوارم بتونم جبران کنم.

منتظر آپ تیم و هلنا به جنگ اسکار میروند هم باشید.

و مثل روال همیشه جمله ی پایانی در ضمن دوستان یک نظر هم در مورد جملات پایانی که میذارم بدید ممنون میشم:

  

همه آدم‌ها با هم برابرند ، اما پول‌دارها محترمترند .

همه آدم‌ها با هم برابرند ، اما دخترها پرطرف‌دارترند .

همه آدم‌ها با هم برابرند ، اما بچه‌ها واجب‌ترند .

همه آدم‌ها با هم برابرند ، اما خانم‌ها مقدم‌ترند .

همه آدم‌ها با هم برابرند ، اما سیاه‌ها بدبخت‌ترند و سفیدها برترند...

البته تبعیضی در کارنیست .

در کل همه آدم‌ها با هم برابرند ، اما بعضی‌ها برابرترند..

 

 

هیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آدما فریاد نمیزنند

والسلام...


نظرات شما عزیزان:

انجلیکا
ساعت19:17---27 اسفند 1391
سلام دوباره منم این عکس واقعی منه اگه زشتم ببخشید.به هر حال این ایمیل منه:maedehhami@yahoo.com و این هم روز ایمیل منه:gorgizuko می دمنی چیه من اسم خودمو تو کلدبیرستان گذاشتم جانی و همه هم من رو جانی صدا می زنن!راستی به نظر منم تیمی دندون های جالب و قشنگی داره.ممنونم که برام آهنگ وبسایتتو ارسال می کنی.

"ادوارد "
ساعت15:38---27 اسفند 1391
آنجلیکا ممنون که به وبم سر زدی خوب بودن وبلاگم هم نظر لطفتونه .
اول اینکه من عادت ندارم نه به کسی زنگ بزنم نه پیام بدم دوم اینکه من چطور آهنگ وبم رو براتون sms کنم پس لطفا آدرس ایمیلتون رو بدید تا براتون بفرستم. تشکر .
خوش حال میشم بازم سر بزنید


انجلیکا
ساعت10:01---27 اسفند 1391
سلام دوباره منم ببین میتونی آهنگ وبسایتتو برای من sms کنی؟ خواهششششششماره من:09355971605

انجلیکا
ساعت9:57---27 اسفند 1391
سلام دوباره منم ببین میتونی آهنگ وبسایتتو برای من sms کنی؟ خواهششششششماره من:09355971605

انجلیکا
ساعت9:44---27 اسفند 1391
سلام می دونی من اولین بار که به سایت تو میام ولی عاشق سایتت شدم یهت قول می دم که هر روز به سایتت سر بزنم و نظر بدم و باهات حرف بزنم شمارهم رو بهت میدم بهم زنگ بزن این شماره من:09355971605 خیلی ببخشید آخه موبایلم ایرانسل اگه خواستی بهم ایمیل یا sms بزن

ستاره
ساعت15:51---6 اسفند 1391
سلام آقا ادی باهات قهرم نمیایی داستانم رو بخونی دیگه نمیام سایتت. راستی مبارکه سایتت باشه ...ولی گفتم که قهرم..

sara
ساعت23:13---3 اسفند 1391
سلام ادی جونم خوبی؟؟؟؟؟
به ما سر نمیزنی

به هرحال خیلی پستت عالی بود بخصوص هلنا با اون لباسش خیلی ناز شده بود

تیم که تیپو ترکونده بود کلا

جانی با اون لباس واییییییییییییییییییییییییییی فرشته


Arash
ساعت20:24---30 بهمن 1391
حال كردم با عكس امينم good

ladan
ساعت2:56---30 بهمن 1391
Are edi,1ruz donya hamine,
rasti jaryane serghate mosalahane dar shiraz chi bude!.
Johnny man taze toro yaftam,movazebe khodet bash maahe man


ladan
ساعت2:45---30 بهمن 1391
Etefaghan edi tim marde khoobie-delam mikhad shoharam mese tim ya johnny bashe
man che royahaye ziadi ke ba ina nadidam
albate manzuram filmashune
johnny dvstet daram
};-


ladan
ساعت2:33---30 بهمن 1391
Mobarake
aapet aalye kako,
johnny bemiram barat elaahiiii
ba khodet che kardi asisam?

Omidvaram baz ham mese gozashte beshi jigaram,
garche alan dari be baz neshastegi fekr mikoni


سپی
ساعت23:04---27 بهمن 1391
درمورد گرامی اواردز هم تقریبا بزرگترین جوایز موسیقی هست! که فک کنم جانی اولین باره که حضور داره!
بعد اون عکسایی که با کلاهه جانی مال پری گرمی هست که شب قبل گرمی اصلی بود !اون که جانی بدون کلاهه مال خود گرمیه که جانی میاد و یکی از خواننده هارو معرفی میکنه
ولی هر دفعه این عکسا رو میبینم بغضم میگیره
جانی چرا اینجوری شد پوست و استخون جانی تا دو ماه پیش شکم داشت الان شکمش چسبیده به کمرش
فیت بودن خوبه ولی از قیافش معلومه این لاغری به قصد فیت شدن نبوده


سپی
ساعت22:59---27 بهمن 1391
راستی فیلم بینوایان!!!!!!!!!!!!!!!
وای هلنا یعنی دقیقا مثه سوئینی منو عاشق خودش کرد!!!! چقد خوبه این زن آخه!!!!!!!!!!! یعنی وقتی میخونه میخوام برم بزنمش بگم بابا من قلبم ضعیفه


سپی
ساعت22:56---27 بهمن 1391
لباسهای هلنا عالین!!!!!!!!!!!!
یعنی آرزومه بتونم مثه هلنا لباس بپوشم !

تیم خوب پارتنری گیرش اومده خدایی ! البته هلنا هم همین طور!
خدا درو تخته خوب با هم جور کرده ! (درست گفتم ؟ )


سپی
ساعت22:53---27 بهمن 1391
سلام علیکم برادر ادوارد!
درمورد اون قسمت اول حرفا من حرفی نمی زنم چون تر جیح میدم حرف سیاسی نزنم!
درمورد اون عکس اسکار هم تیم همیشه با اون دندوناش تابلوئه بچمممممم
درمورد بن افلکم بید بگم شدیداااااااااا دوسش دارم !عاشق بازیشم !
آره خیلی شبیه ایرانیاس مخصوصا تو آرگو با اون موهای بلند عین جوونای زمان انقلاب ایران شده بود


مهی
ساعت20:50---25 بهمن 1391
سلام ادی جونم..خوبی؟؟ ممنون که اومدی ..
تیمی چقد تو این عکسا بامزه شده قیافش
چقد هلنا خوشگل شده...
خیلی ناز شده خداییش.لباسشم خیلی باحاله...
چه زوج خوشبختی..کاش جانی هم همینقد خوشبختو شاد بود


یاســـی
ساعت16:36---25 بهمن 1391
ادرس اون سایته:

www.hmc.sub.ir

راستی ولنتاین (؟) مفارک البوم محسن چاوشی میاد امروز (!)


یاســـی
ساعت16:33---25 بهمن 1391
هیسـ اینجا جاشـ نیستـ (!)
سلام خوبی وای خدای من من خیلی حول دارم اخی جانی تلفکی چرا اینجوری شده توی این عکس مس رنگو شده(اخری)

http://timburton.loxblog.com/upload/timburton/image/John ny%2BDepp%2B55th%2BAnnual%2BGRAMMY%2BAwards%2BShow%2B9vYU3nc 3Ef6l.jpg

عزیزم وااااااااااااااااااااااااای.... چقدر هلنا خوش تیپه و سنگسن رنگین
اولین عکس اپت خیلی قشنگه
تلفکی تیم دستش شکسته ((

اپت عالی بود


VaMpIrE BlOoM
ساعت15:57---25 بهمن 1391
فعلا بای تا های اد!

VaMpIrE BlOoM
ساعت15:57---25 بهمن 1391
راستی....ماها با این قضاوتا نمیتونیم معنی حق رو بفهمیم....غیر از حق خوردن.
اگرم تا حالا کامل نفهمیدیم،اینبار تو اسکار میفهمیم!


VaMpIrE BlOoM
ساعت15:55---25 بهمن 1391

تیم دستش شکستتتتتتتتتتتتتتتتتته!!!!!!!!!!!!
ای دستتون بشکننننننننننننننننه داورا!!!!!!!1:- ((
ادوارد....شوخی میکردی با تیم.....واقعا چرا دستش شکسته؟نکنه من شکوندم؟!نه یادم نمیاد!
جانیییییییییییییییی.....ای خدا!از بس گفتیم جانی خوب مونده ....نمیدونم....49 سالشه و هنوز مثه 20 ساله هاسو...این حرفا که...........
مگه تیم یه پسر و یه دختر نداره؟پس پسرش کجاس؟رفته گل بچینه یا گلاب بیاره؟!
هلنا اینبار خیلی خوشگلتر بود نسبت به قبل....ترتمیزتر و ترگل ورگل تر
جملات پایانی هم خوبن.
آفرین!عالی بود....خسته نباشی....ببخشید..من امروز باید خیلی زود برم....هزار تا کار دارم تو وبلاگم....پس فعلا....


sara
ساعت14:54---25 بهمن 1391
سلام ادی جون.اپم بیا

ستاره
ساعت2:22---25 بهمن 1391
سلام .آقا ادی... خیلی جالب بود... انشاالله یه خانم شبیه هلنا گیرت بیاد و تیمی هم اسکار رو ببره.....پاسخ: سلام ستاره جان ممنون که اومدی وبلاگم جای سپاس گذاری داره. خدا از زبونت بشنوه ستاره جون ولی فکر نکنم نمونه ی هلنا گیر بیاد. دارم خودم رو آماده میکنم اگه بازم حقش رو خوردن این قدر عصبانی نشم ...بازم تشکر.

EMIN3M
ساعت18:44---24 بهمن 1391
موزیکت تو حلقم


دوباره عکس بزرگه رو بزارم حال کنیم


EMIN3M
ساعت18:43---24 بهمن 1391
راستی اون جا هم که نوشتم ابزیمنظورم بازی بوده

EMIN3M
ساعت18:42---24 بهمن 1391
واااااااااااااااای بر من این چرا اینطور شد عکس امینم خیلی بزرگ شد ولی باز خوبه

EMIN3M
ساعت18:40---24 بهمن 1391
سلام ادی جون چه خبر ؟
خوب مببنم که آپ کردی این آپت هم خوب بود که فقط چند تا نکنه داره که باید بگم
1-واقعا جانی دپ خیلی شکسته شده
2-منم مثل تو هیس دختر ها فریاد نمیزنند رو هم دیدم واقعا فیلم زیبایی مخصوصا با ابزی عالی شهاب حسینی
3-درباره آلبوم محسن چاووشی که قبلا بهت گفتم
4-تقریبا رسیدیم به مهم ترین موضوع این که انیمیشن شجاع کاملا انیمیشن قشنگه و چند تا جایزه حقشه ولی فرانکن وینی هم قشنگه که صد درصد اسکارو میدن به فرانکن وینی
5-واقغا عشق های واقعی به این دو تا میگن که پایدار مونده
6- من زیاد خوشم نمیاد که جانی دپ با الیس کوپر بیاد یک جوریه ولی باز بهتره مانسونه
و در آخر هم درمورد جمله پایانی که قشنگ بود
Hush...Girls Dont Scream


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ادوارد دست قیچی ׀ تاریخ: سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:تیم برتون,جانی دپ,هلنا بونهام کارتر,بیوگرافی,هلنا,کارتر,تیم برتون,جانی دپ,جانی,دپ,سوئینی تاد,فیلم,انیمیشن,آلیس در سرزمین عجایب,ملکه قرمز,ملکه,سیاره میمون ها,ماهی بزرگ,وبلاگ هواداران جانی دپ,وبلاگ هواداران تیم برتون,هواداران جانی دپ, لرد دپ,وبلاگ جانی دپ,وبلاگ تیم برتون,تولد,هری پاتر,عروس مرده,سایه های تاریک,کارگردان تیم برتون,بازیگر,Helena Bonham Carter,Tim Burton,Johnny Depp,bigraphy,تیم برتون و جانی دپ,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

به دنیای تیم برتون خوش آمدید

به دنیای خاص و پر رمز و راز تیم برتون خوش آمدید. در این وبلاگ جدیدترین اخبار، تصاویر و ویدئو از پادشاه دنیای فانتزی تیم برتون قرار میگیرد.


لینکهای دوستان

جستجوی مطالب